Sprawdź ofertę

Poradnik.
Jak szukać pracy?

czytaj więcej
Zanim zaczniesz szukać pracy
Co należy zrobić zanim przystąpisz do poszukiwania pracy?

Informacje o wolnych miejscach pracy
Jak i gdzie szukać informacji o wolnych miejscach pracy?

Jak poprawnie napisać CV?
CV to Twoja wizytówka zawodowa - dowiedz się jak je poprawnie napisać.
Wzory CV
Pamiętaj - CV jest Twoją wizytówką! Pobierz jeden z naszych wzorów.
Jak poprawnie napisać listy motywacyjny?
List motwacyjny daje Ci możliwość zaprezento-wania swoich zalet.
Przed rozmową kwalifikacyjną
Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej to wstęp do powodzenia na rozmowie.
Rozmowa kwalifikacyjna
Zaprezentuj się najlepiej, a zyskasz w oczach rekrutera.
Najskuteczniejsze sposoby poszukiwania pracy
Jakie są najbardziej skuteczne sposoby, aby znaleźć najlepszą pracę?
Porady dla kandydatów bez doświadczenia
Co zrobić, gdy nie masz jeszcze doświadczenia zawodowego?

Oferty pracy

Przeglądaj oferty na:
Dla naszego klienta - prężenie rozwijającej się firmy zajmującej się dystrybucją komponentów dla automatyki przemysłowej - poszukujemy kandydatów na stanowisko:  

Kierownik Działu Marketingu

Miejsce pracy: Kraków

Nr ref. KDM/7305


Najważniejsze obowiązki:

  • przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych oraz nadzór nad przygotowywaniem materiałów graficznych i katalogów,
  • projektowanie, tworzenie i publikowanie treści i na stronach internetowych oraz w social mediach,
  • nadzór nad rozwojem stron WWW oraz wsparcie działań z obszaru pozycjonowania stron,
  • koordynacja udziału firmy w targach i wydarzeniach zewnętrznych promujących firmę,
  • organizacja wewnętrznych eventów,
  • zarządzanie pracą działu,
  • przygotowywanie newslettera,
  • redagowanie materiałów dla prasy oraz utrzymywanie kontaktu z mediami,
  • współpraca z dostawcami usług marketingowych,
  • monitoring rynku, analiza potrzeb klientów oraz działań konkurencji,
  • nadzór nad przygotowywaniem fotorelacji z wydarzeń branżowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe),
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca swobodna komunikację oraz tłumaczenie treści),
  • doświadczenie w organizowaniu eventów marketingowych (m. in. targów),
  • doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu treści na strony internetowe oraz do social mediów,
  • wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji,
  • znajomość technik i narzędzi marketingowych,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • samodzielność i staranność w realizacji powierzonych zadań oraz dobra umiejętność organizacji pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • gotowość do wyjazdów i reprezentowania firmy na wydaniach branżowych,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej, rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon).

CV prosimy przesyłać na adres:

rejestracja w bazie

W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 10) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych (aktualnych i przyszłych) prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners.


Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

inne oferty