Sprawdź ofertę

Poradnik.
Jak szukać pracy?

czytaj więcej
Zanim zaczniesz szukać pracy
Co należy zrobić zanim przystąpisz do poszukiwania pracy?

Informacje o wolnych miejscach pracy
Jak i gdzie szukać informacji o wolnych miejscach pracy?

Jak poprawnie napisać CV?
CV to Twoja wizytówka zawodowa - dowiedz się jak je poprawnie napisać.
Wzory CV
Pamiętaj - CV jest Twoją wizytówką! Pobierz jeden z naszych wzorów.
Jak poprawnie napisać listy motywacyjny?
List motwacyjny daje Ci możliwość zaprezento-wania swoich zalet.
Przed rozmową kwalifikacyjną
Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej to wstęp do powodzenia na rozmowie.
Rozmowa kwalifikacyjna
Zaprezentuj się najlepiej, a zyskasz w oczach rekrutera.
Najskuteczniejsze sposoby poszukiwania pracy
Jakie są najbardziej skuteczne sposoby, aby znaleźć najlepszą pracę?
Porady dla kandydatów bez doświadczenia
Co zrobić, gdy nie masz jeszcze doświadczenia zawodowego?

Oferty pracy

Przeglądaj oferty na:
Dla naszego Klienta - renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej z siedzibą w Rybniku - poszukujemy osoby na stanowisko: 

Specjalista ds. Marketingu

Miejsce pracy: Rybnik

Nr ref. SMR/20111


Najważniejsze obowiązki:

  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zorientowanej na budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz pozyskanie klientów,
  • opracowywanie koncepcji oraz realizacja aktywności wizerunkowych i marketingowych,
  • bezpośrednia praca z działami firmy oraz aktywne pozyskiwanie danych marketingowych o produktach, procesach, usprawnieniach, itd.,
  • rozwijanie we współpracy z działem produkcyji oraz działem sprzedaży aktywności w sieci na platformach społecznościowych oraz branżowych,
  • planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami oraz firmami z zewnątrz,
  • prowadzenie badań rynkowych, analizowanie wskaźników statystycznych oraz trendów,
  • wsparcie działu sprzedaży oraz pozostałych działów firmy w promocji produktów/aktywności w przestrzeni internetowej, a także wybranych imprezach branżowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, reklama, PR),
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość Google Analytics, Google AdWords, SEO, Social Media, Email marketing, Marketing automation,
  • znajomość trendów marketingowych,
  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • wysokie umiejętności interpersonalne,
  • duża samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • zorientowanie na osiąganie założonych celów,
  • kreatywność.

Oferujemy:

  • udział w ciekawych projektach marketingowych,
  • stanowisko pracy, dające realny wpływ na rozwój i funkcjonowanie firmy,
  • podnoszenie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • wsparcie we wdrożeniu stanowiskowym,
  • szkolenia językowe,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • dodatkowe benefity (karnety sportowe, ubezpieczenie, paczki świąteczne).

CV prosimy przesyłać na adres:

rejestracja w bazie

W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 14) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych (aktualnych i przyszłych) prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners.


Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

inne oferty