Oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: KatowiceNr ref. SOK/3502
Najważniejsze obowiązki:
- kompleksowa obsługa klientów firmy w języku angielskim,
- doradztwo z zakresu autorskich produktów (SaaS),
- podtrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami firmy,
- budowanie i wzmacnianie relacji z kontrahentami poprzez kreatywne rozwiązywanie problemów,
- wsparcie działu handlowego w drobnych działaniach sprzedażowych.
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku, w dziale obsługi klienta (preferowane branże: technologie, komunikacja),
- zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- zainteresowanie tematyką nowinek technologicznych,
- umiejętność budowania relacji z klientami,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne.
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie z branży IT,
- bardzo dobre warunki zatrudnienia,
- możliwość elastycznej formę współpracy,
- przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, konferencjach itp.,
- ciekawy pakiet dodatków i benefitów.
CV prosimy przesyłać na adres:
rekrutacja@talentpartners.pl rejestracja w bazieW przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 10) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych (aktualnych i przyszłych) prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners.
Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.